Snoret anfaller!!

guuud vad jag har blivit panik snorig, man hinner ju knappt snyta sig för det kommer rinnandes ner från näsroten!!!
Är det så här imorn oxå så blir det en till hemma dag, frächst och vara super snorig i en klädaffär, plus att jag ser lite hängig ut oxå, inget gott intryck på kunderna!


Men nu tänkte jag ägna detta inlägg till vilddjuret och myskorven som jag har nämt i ett tidigare inlägg!

image218
 Alexander och jag lekte lite med kameran och han var en frivillig posare,
i hans nya kläder som han fick av oss i 2:års present
muminplåstret på näsan är i sympati för han far,
då han slängde en tungt bok på johans näsa så den gick sönder,
och om pappa johan har plåster på näsan, så måste ju alexander ha det oxå!


image219
Och när mamma gick iväg för att byta blöja på elma,
så fick pappa hjälpa alexander och byta blöja på dockan.
I övrigt så låg det blöjor lite här och där efter alex nallebjörnar som tydligen och behövde sånt.


image220
Så här glad är man när man kommer hem efter en jobbig sjukhusvistelse.
Och så var det så mysigt när kusin och moster kom och gosa med en!


image221 image222
Fast man blir ju rätt trött av storfrämande oxå,
då är det skönt att mysa på kusin mosis axel,
och bli lite omkringburen.

image223 
en allmänt lycklig myskorv


image225
Kusinmys big time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0