2008

ja, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.

En fin nyårsafton iaf! god mat, gott sällskap och alldeles lagom med fyverkerier!

Har kommit upp till ljusdal idag för första gången på lovet, trodde att jag skulle mötas av en helt kal julgran med en massa julkulor på golvet, men icke då, jag måste ha knyckt en kungsgran ändå, den har inte fällt ett enda barr! GLAD MOA!

jag hade igentligen ingen lust alls att komma upp till ljusdal, men det kändes faktiskt väldigt skönt att komma hem till en städad lägenhet med en fin julgran i. Jag och anders bädde ivrigt med det nya super-size täcket i sängen, så det blir mysigt att mysa in sig där sen!

Jag längtar så till vår lilla miniweekend i sthlm med familjen, bo på hotell med hotellfrukost, mums!
pussa på elma och alexander, och shoppa såklart! så lämpligt att både få lön och studiebidrag dagarna innan vi åker!

Men kanske att det blir lite shopping imorn å! kanske att man klämmer en ny mobil, lr så shoppar jag bara mat, om man kan säga att man shoppar då.
Jag kanske bakar en äppelpaj, det skulle vara gott!

NÄÄ, man ska väl sova å sägs det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0