Moa

Idag så var jag till DSK Liselott, hon gjorde en halsodling och stick fingret på mig, det var väl ingen höjdare, fick kväljningar när hon toppsa mig i halsen, och stick i fingret innebär ju en nål igenom huden, och det går ju lite emot mina principer. och jäklar vilken stick-i-fingret-knäppnål hon hade, det bara rann blod hur länge som helst sen. Men halsodlingen var okey och snabbsänkan oxå, så det var nått virus sa hon.
Nu är jag alldeles öm på fingret som dom stack i, uscha!!!

men det blev skit fint och varmt väder på eftermiddagen och kvälen ju.
Kände att jag en sån energi av solen att jag rensade mitt trädgårdsland när jag kom hem från jobbet, sen kom sara och lekte med mig, och så har vi vart på en lång promenad nu på kvällen, så härligt att kunna gå i shorts och t-shirt när klockan är åtta!!
Sååååå härligt!!!

Nu ska jag dusch lite innan prodject runway börjar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0