Moa

Idag blev jag av med min tanka-bil-oskuld,
 jag var så illa tvungen när dom som hade jobbat kväll igår inte hade tankat den svarta racerbilen på jobbet!
 Carro var snäll och följde med mig ner och visa mig hur man skulle göra,
det var visst bara att stoppa in tankmojängen i bilen så spruta den på tills den var klar!
Sen gick man in till den snälla killen inne på OK/Q8 och sa att man var från hemtjänsten och att dom var tvungen att skriva upp det där på kommunen, annars får inte pensionärerna nån mat ute på landsbygden!
Det blir ju sånna här panik åtgärder när det är snustorrt i tankarna på statiol, tråkigt att dom ska stänga ner helt totalt!
Soft och tanka när man inte ens behöver betala ;)
Sen körde jag den svarta racer bilen och utfodra gammlingarna som fortfarande envisas med att bo hemma :D
Annars har det vart en lugn dag!!!
Trött så här när man har jobbat en hel dag (lr 4 timmar av 8), men att sitta och dega i soffor halva tiden gör inte precis att man blir piggare!!



En typisk hemtjänstbil i Alfta!
Men den jag brukar köra är svart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0