Moa

Idag är man ledig!! fy fan vad skönt!!! Sov morgon!!!
 trodde jag, vakna vid 8 iaf! och jag som satt uppe till 01:45 inatt,
men men, jag klev inte upp fören halv elva,

låg och myste i sängen och skicka lite sms.
Igår så cykla jag hem med jenny från jobbet,
hon är en sån där person som man kan prata med allt möjligt om,
förr när vi var små och gick i mellanstadiet så brukar vi stå i korsningen där våra vägar skills åt och prata i flera timmar!
Nu så stanna vi till där igen, vi prata i inte i flera timmar, men vi stanna till och och prata en stund iaf!!
Det är så kul att prata med gammla klasskompisar så där!!



Jag måste då säga att killar är underliga djur ändå!!
Dom är enkelspåriga, men jag fårstår aldrig riktigt vilket spår!
Dom klurigaste djuren är ens ex!
En ignorerar mig, medans den andra inte vill annat än att träffas!
Sen så blir jag så tjalakans på andra djur med, vad menar dom igentligen???
Dom säger en sak, men så får man intrycket av att dom menar nått annat!!
och NI säger att vi tjejer är komplicerade!!!
Men men, jag ska flytta till Sundsvall (JIPPI), och där ska jag ha en förbannat bra liv!

tack för mig!

Kommentarer
Postat av: carina

Den ena pojkvännen har jag koll på ....men han som bara vill träffas har jag inte sett skymten av :/

Hur är det man säger Män är från Mars och kvinnor från Venusr....så olika är nog våra världar ibland.

2008-07-15 @ 17:44:55
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0