Moa

Idag har det varit en lugn dag på jobbet fram till kl 13:00 då jag slutade, kasta mig hem i nisse, ät lite, duscha och gjorde mig i ordning för Elmas dop.

Det var ett mycket fin dop, med en mycket livlig storebror som rusa runt under hela sermonin, men vad gjorde det?
I Grängsbo lillkyrka så atmosfären super kyrklig och kristlig, utan mer hemtrevlig och ledig.

 Storebror Alexander (2år) vilar sig lite bänken under dopet

 Sen kom prästen med Elma och gjorde Alex sällskap

 Jag och självaste dopbarnet

 Vi är lite korviga och tokiga.........( det var Elma som börja jolla sig)



Lycka till Elma i livet!!!

Kommentarer
Postat av: hannie

vilken gullig liten elma :)

2008-06-30 @ 13:40:46
URL: http://iskillnadmotdig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0