Kläder

Japp, idag så var på mitt kretiva och sprudlande humör, härligt!
Så jag sydde mig en fin liten sommarklänning av mammas gammla 70-tals påslakan!

image267
 Är ganska nöjd faktiskt,
ska nog inviga den på fredag när det är galamiddag?
Lr så spar jag den till turkiet, den är ju så sommrig!



ganska otippat av mig att sy en storblommig klänning.
Jag som är rädd för gulliga kläder.




Det här är på G i Skolan nu.....

image268 image269
kommit en bit på vinterkappan sen sist iaf! 

               Före                                                                       Efter  
image270 image271
Min über puffiga studentklänning har fått gett upp tyllet.
Gillar faktiskt den bättre nu, känns mer användbar.
Fast det var så roligt crazy med puffen.
Nu ska jag bara sy det lilla sista och hitta ett fint band att sätta runt nacken!


 Ber om ursäkt för dom otroligt dåliga mobil-bilder

Kommentarer
Postat av: Carina

GRATTIS GRATTIS GRATTIS
Är såå glad för DIN skull

KRAM
Mamma & Pappa
Lycka till i morgon.

2008-04-04 @ 22:56:31
URL: http://goldiesmatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0