Moa

ja det var ju skönt att all snö hade smält bort när man vakna imorse, för igår var det ju nästan julstämning, fast med knoppar på träden!
Igår var jag och mamma i bollnäs och införskaffade en massa saker till min studentfest, allt i från partytält till små tandpetare med studentmössor på. Jag har en partypåse till alla studentfest saker nu, och det blir bara mer och mer i den. men va fan, man tar ju bara studenten en gång i sitt liv!
Jag vill citera killen på jysk där vi köpte partytältet:
- parta lugnt nu då!
Parta lugnt, det är ju för tusan studenten! nästan den enda gången i sitt liv som man är ung och har en jävla bra anledning att parta loss så det ryker!

Jag pluggade ju en del igår oxå, är en jävel på atomer och förteckingar och allt vad det heter, lr jag tror jag är det iaf, det visar sig väl imorn.
Och så glömde jag arbetsmiljö och säkerhetsboken hemma, så jag kunde inte plugga på det i helgen, så jag måste åka tidigare till ljusdal och plugga på det ikväll.

Den här veckan som kommer så ska jag plåga mig själv framför böckerna och göra mitt allra yttersta, för efter den här veckan finns det inga fler chanser direkt.

vi knäpper våra händer och minns den tid vi haft

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0