Moa

Då var man hemma i alfta igen.
Gick jätte bra att köra dom 20 milen själv
Med lite daughtry och metallica som sällskap.
Fick inte så ont i ryggen av nisse som jag trodde heller,
så de verka ju funka bra med den där filten som stöd vid lendryggen.

Klara mig på den muntliga tentan idag oxå
YES!
Kunde allt utom tre latinska ord, men dom kunde Lena som jag var med!
Full pott för Moa och Lena!

Imorn så är de mycket som ska hinnas med:
Hämta ut böckerna på ica (för jag hade glömt och ändra till sundsvalls adressen)
Sy på mitt duschdraperi, (så de når ner till golvet, så de inte blir vatten i hela badrummet)
Boxa mig in på en akut tandläkartid (tandställningen har lossnat lite, så ståltråden äter upp min tunga)
Åka på kalas hos mitt kusinbarn Johanna (fyller hon 14 år tro??)
Beställa bilder och canvastavla med mamma (tog alldeles för lång tid att göra de idag)
Festa med sara på tranan (orkar man bli berusad och festa järnet efter sjöslaget??)





Om ca 300 dagar är jag brun som en pepparkaka!! wiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0