Moa

Idag har man pluggat och pluggat och åter pluggat!
Gick ju bra när man satt med dom andra i skolan och diskutera och så.
Men sen när jag kom hem och skulle läsa filosofi kompendiet ville jag bara blunda och somna!
Filosofi är ju inget lättarviktar ämne heller!
och jag fick höra idag oxå att sundsvall och mittuniversitet har en av sveriges
hårdaste sjuksköterskeutbildning :O
Inte undra på att det är mycket plugg.
Men samtidigt känns det bra att man har hamnat på ett bra universitet!

My och Adam kom iaf förbi mig vid 4 idag
Då gick vi ner på stan och fika, myyyyyss
Sen gick vi på stan och kolla i affärer, bland annat bokhandeln!

Sen väntade kåren och emboli styrelsemöte!
Och Vaktmöte SAMTIDIGT!!!
Fick springa imellan ett tag.
Men eftersom emboli erbjöd gratis mat så blev jag kvar hos dom!
Vaktgruppen var så snäll och satt kvar och kunde ta sig ann mig sen!
Så sweet!
Verkar vara jätte kul att jobba i vakten, träffa lite annat folk från skolan!

När jag kom hem titta My in och vi kolla på idol en sväng.
Men nu är jag nyduschad och klar för bingen där Åke väntar!

Betala min glasögon idag oxå, 475 kr för ett par solbrillor med styrka!!!
Helt sanslöst vad värt det var!!
Ska fan beställa hem fler provbågar och beställa ett par "riktiga" glasögon oxå!

men nu blir de sova!

Har föreläsningar hela dagen imorn i filosofi och etik
lär ju vara helt körd i huvet när jag kommer hem sen!!!


siiii yaaa

Kommentarer
Postat av: Carina

My och Moa kan det bli sötare ;)

2008-09-18 @ 12:03:39
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: Carina

Tänk vilken great pappa du har då....han tänker tanka Nisse full tills du kommer hem ;)

2008-09-18 @ 17:03:03
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0