Moa 20 år!!

I onsdags så åkte jag och my hen till alfta ett par dagar för att fira min födelsedag.
Jag fick pengar, en resväska och en jätte fin fuskpälspläd på torsdagen,
och på fredagen (som jag fyllde år på) så åkte vi till marsa där en hel hög satt och anglade,
dom sjöng för mig på isen, trevligt var de!
På kvällskanten åkte vi tillbaka till sundsvall.
My och jag festade till de med pasta med räkor och vitt vin för att fira mig!
Sen gick vi över till husfesten på snekan,
där blev jag kvar till halv tre, my gick lite tidigare, riktigt roligt hade jag!
Min 20 års dag blev så perfekt den kunde bli!
Träffa släkt och vänner hemma i alfta, festa med alla vänner i sundsvall,
och en massa födelsedagssång!

Igår så skulle jag ha mitt kalas för alla här uppe i s-vall.
Efter lite strul med nyckeln till lokalen så kom vi igång.
Inledde med lite sexparty, gud vet vad de finns leksaker nu förtiden!
Sen så kom de en massa folk! Riktigt trevligt var de!
Men så titta jag upp efter lite pussande och insåg att alla var borta,
så vi 4 som var kvar knalla iväg till aveny,
och de är oxå härifrån som jag har minnesluckor,
åkte på en riktig karatefylla!
Men vi hade kommit iväg till krogen,
väl där så kräks jag först på golvet och sen på toan,
sen vet jag inte riktigt hur jag kom till kebabcity,
men där så slaffsa jag i mig en kebab med bröd,
hur jag nu hade lyckats beställs den.
Sen så släpa dom hem mig.
Och vips så vakna jag upp imorse och undra vart jag var,
som var så var jag hemma.
Mådde oförskämt bra!
En massa mer hände och så,
men orkar inte skriva om de!
Hade väldigt roligt, även om jag inte minns andra halvan av kvällen.
Tur att man har kompisar som kan berätta för en,
och jag kan inte annat än skratta åt mig själv!
Snacka om stjärna utan hjärna lixom!

Nu bjuds de på lite bilder!


  



på facebook finns fler bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0