Bobby Bäääng

Rubriken är jävligt intern mellan 4 brudar som
är jävligt less på den här pedagogik-kursen!
Men imorn ska vi göra sista redovisningen,
och ja, jag har övat lite på de jag ska säga!
Sen är vi fri!!! YEY!

Det ska firas med nån VIP-fest på en frisörsalong
vid namn sax&kam inne stan.
Min gode vän Kajsa fick inbjudan och jag får följa med!
Det blir intressant, skulle tydligen bjudas på tilltugg oxå!

Det komiska är att jag ska klippa mig på fredag förmiddag,
men jag har ju min Sandra på hårmästarna som vet hur man
ska handskas med mitt hår! Måste ju piffas till innan jul och nyår!

Annars kan jag bara tillägga att de här har varit en dag
med humöret i källaren, trött och jävlig och allt vad de innebär!
Usch fy och blääää på den här dagen!

Nu ska jag ta en dusch och sedan lägga mig,
ska ju infinna mig på skolan 8.15 imorn,
det är oxå blääääää och lite bobby bäääng!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0