Böcker

Jag är inte direkt känd för att vara en bokmal,
men just nu håller jag faktiskt på och läser
en bok ibland om kvällarna innan jag ska sova.
Flyga drake heter den
 
Den är inte jätte bra tycker jag,
det är lixom inte riktigt min typ av bok,
men visst går den att läsa!


Och idag så beställde jag hem dom omtalade
böckerna av Stieg Larsson.
De är nog inte heller min typ av böcker riktigt,
men alla säger ju att dom är så fängslande!
Dock kommer de nog att bli att jag ser filmerna först.
Har redan sett den första, ska se den andra ikväll
och den tredje hinner jag nog se innan jag läser tredje boken.
Men de gör inte så mycket tycker jag!


Jag köpte böckerna på Adlibris.com
och då kosta de bara 129kr för alla tre böcker i pocketformat.
Jag gillar faktiskt pocketformatet, det blir inte så tungt att hålla i boken!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0