Ett brev för dom som bryr sig

Hej
Jag mår rätt bra just nu, jag och Elias har delat på
en kebabrulle, den var god.
men jag antar att den precis som julmaten sätter
sig på den ring jag har runt magen, den så kallade bilringen.
Men när jag kommer tillbaka till sundsvall ska jag gå till
friskis & svettis och köpa en till termin, och lägga till gymmet
den här gången, då kan man träna lite mer fritt och slipper passa tider.

Annars så saknar jag min pojkvän, och de är lite tråkigt
att han inte vet när han kommer tillbaka heller,
då finns de inget ljus i tunneln, ingen dag att räkna ner till.
Men både han och jag har tenta om typ 2 veckor, så vi måste
ju plugga, och inte bara mysa oxå.

Med skolarbetet är de lite kallt just nu,
jag har inte ens öppnat böckerna till den här kursen,
men ska försöka göra de idag.
Men jag har ändå rätt mycket tid på mig när jag kommer
tillbaka till verkligheten i sundsvall oxå.

Snart ska jag leka med min vän Sara, vi ses inte så ofta längre,
de blir lätt så när båda har fullt upp med sitt egna och
bor 40 mil ifrån varann. Så man får verkligen passa på
nu när båda är hemma, och vi bor ju bara ett stenkast
ifrån varann här!

MVH Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0