Gott nytt år!



Nu åker jag till kåren för att fira de nya året med dunder och brak!
Och jag kommer att fira de precis som Moa är,
eksem runt ögonen (försökte sminka över lite, men gick ej så bra,
och de här får man ju lida för imorn när de är ännu värre)
och en egensydd kläning som blev ett missfoster,
med en massa nitar på mig, och utan pojkvän.

Men pojkvännen kommer hem snart,
men hade ju gärna haft med han nu,
nu har jag ju ingen att ge en kyss vid tolvslaget,
fast jag har ifs inte kysst nån på tolvslaget
förr heller, så varför bryta den trenden?

Vi ska tydligen äta gott oxå!

MENY

Förrätt
Hummersoppa toppad med chilifrästa räkor
Snaps

Huvudrätt
Tournedos, serveras med baconlindad haricoverts, potatiskaka och murkelsås.
Snaps
Rödvin

Efterrätt
Blåbärspanacotta med frysta bär och hallonsås
Kaffe
Cognac/baileys


och så en öppen bar på de!
Kan inte bli annat än great med 53 andra glada jävlar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0