Hem?

Imorn så åker jag hem igen,
fast samtidigt är jag ju hemma.
Svårt när man typ har två, Alfta och Sundsvall.

Hade tänkt att ta de sista tåget vid sextiden
imorn eftermiddag, och hinna äta middag med familjen först,
men insåg att det blev lite tajt med busstider till nacksta.
Och jag tänker inte stå och frysa i 30 min tills nästa buss kommer,
eller släpa min resväska nån kilometer.

Istället får jag ta 100-bussen till s-hamn tidigare på dagen,
och ta ett tidigare tåg, får då är de fortfarande 10-minuterstrafik
på bussarna när jag kommer fram till sundsvall.
Och då blir de heller inte så sent med att gå till affärn och så heller.
Men usch, ser verkligen inte framemot att åka buss till s-hamn. Blä!
Men sen kan jag iaf kolla på film på tåget.

Fick även höra från Björn ikväll att han kommer hem på Måndag,
eller kanske lite tidigare, då ska jag möta han nere i stan
och hjälpa han med all packning, åååhhh vad jag längtar!!
Sen måste de bli mys och gos hela kvällen!


Hittade en rätt rolig bild på facebook.
Den är från internfesten med vakten, där tema "morgon" rådde.
Jag var lagledare över ett glatt gäng grabbar.
Och vi kallade oss såklart för "Moas toy boys"

Spanjoren Miguel, Finnen Sampo, Moa och Svenskarna Jonas och Christoffer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0