Ögonlaser

Jag har länge viljat korrigera mitt synfel med laser,
dels för att jag inte trivs med glasögon,
och får spänningshuvudvärk när dom trycker på näsan,
och när jag fick "siliconpluppar" istället så försvann huvudvärken,
men eksem på där plupparna sitter på näsan uppkom.
Just nu har jag hellre eksem än huvudvärk.
Linser funkar inte heller, jag ser inte så bra med dom,
och jag får ont i huvet av dom, och jag har provat olika
märken och styrkor, men de slutar alltid med att jag måste
vara berusad för att de ska funka, dumt!

Men eftersom jag är kund hos lensway så fick jag nå erbjudande för
länge sen att man får rabatt på ögonlaser på mimera med dom.
Så de hade jag tänkt att utnyttja nått tag.
I alla fall när man får gå på förundersökningen gratis.
Jag har trott att de ligger i Stockholm, med idag när jag var7
in på hemsidan --> mimera så såg jag att de fanns i Sundsvall oxå.
Super great ju!!!
Såg även att dom ska ha nått informationsmöte den 18 januari som jag
tänkte försöka ta mig till.
Dock läste jag på hemsidan att 20% nekas göra laseroperationen,
men de är väl alltid värt att försöka.
Dock kostar de 28000 kr, och så får man 2000kr i rabatt av lensway,
men 26000kr är ändå väldigt mycket pengar för en student som jag.
Så jag får se om jag lyckas låna pengar, eller om jag väntar tills jag
har fått jobb.

Men de vore allt en dröm att få bli kvitt med allt vad glasögon
och linser heter!!



Kommentarer
Postat av: Ögonlaser

Gjorde du någon operation eller nekades du? Grymt nyfiken, tänkt göra en jag med!

2010-09-10 @ 22:35:17
URL: http://xn--gon-laser-z7a.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0