Oh jisses!

Då var de annandagen, julen börjar närma sig sitt slut.
Jag tar denna dag som en riktig vilodag,
de har vart full fart sen jag kom till Alfta.

Kom som sagt hem på tisdagkväll,
Onsdag förmiddag gick till att handla julmat med Mamma,
eftermiddagen och kvällen tjänstgjorde jag på hemtjänsten.
Julafton var såklart fullt ös från morgon till kväll,
först var vi med släkt på pappas sida, och senare
julbord och så med släkt på mammas sida.
Jag gick i säng tidigt för att på juldagen kliva upp
och infinna mig på hemtjänsten  igen 07:30.
En riktigt rolig dag på jobbet faktiskt.
Sen så åkte jag hem och duscha, åt mer julmat
och svirade om till lite partajkläder!
Lite förfest på Gärdet i Bollnäs innan
jag och Sara slog klackarna i taket på tranan.
En riktigt rolig kväll tycker jag!
Idag är man rätt sliten faktiskt.
Både jul, jobb och fest tar på krafterna.
Tur att man inte är så bakis idag iaf,
ingen huvudvärk eller illamående, men trött
och sliten som sagt.

Jag orkar inte skriva mer nu,
ska nog kolla in rean på nelly.com istället!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0