seeeeeg som deeeeg!

Idag är de en sån där typisk segdag, en seglördag!
Har fortarande träningsvärk i rygg, axlar och nacke,
vilket inte är helt bekvämt!

Det blev en sväng på sås-festen igår iaf,
men både jag och myspysen (Björn) var nykter,
och lämnade de allt mer berusade sällskapet vid kl 22.
Kom hem till mig och bara några minuter efter
vi satte oss i soffan så vann Erik i Idol,
otippat, haha! Nä, men helt klart rätt som vann!

Sen drog vi oss tillbaka till mitt rum efter en varsin
leverpastejsmacka på vörtbröd!
Klockan blev 2 innan vi släckte lampan och somnade,
men klockan ringde redan 2 timmar efter,
Björn har inte så bra framförhållning när de
kommer till tvätt-tider, och i ren (eller smutsig) panik så fick
han ta 5-8 passet en lördagmorgon.
Men jag vände på mig och somnade om när han
gick där nångång före fem, sååå skönt!


Ikväll så blir de finalpasset i vakten,
försöker ladda och vila så jag orkar jobba
från kl 20 til antagligen 06.

Men de blir nog en väng ner på ica för att
handla lite hårfärg och grejer,
och jag måste nog oxå boka en tvätt-tid,
innan de blir panik för mig oxå!


siii yaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0