SNÖ

Nu har de kräksnöat nonstop i över ett dygn,
resultatet blir snökaos!

Igår så var jag tapper och gick till Björn på kvällen
för att hjälpa han slå julklappar och äta thai-mat.
Plus att han åker hem idag, så då ville jag spendera
några extra timmar med denna mysiga man.
Det var minst sagt kämpigt att gå till Björn
i snöstorm som blåste motvind.
Min plan var då att de skulle bli bussen hem.
Men efter maten, och efter inslagning av julklappar,
och lite mys och kramar så kom jag på att jag måste kolla
busstiderna innan klockan blir för mycket och dom slutar gå.
klockan var då 23:23, och sista bussen gick tydligen 23:20.
Tittade ut genom fönstret och insåg att jag var tvungen att
gå hem i snöstormen. Vilket resulterade i att jag blev kvar
till ett-tiden innan jag vågade mig ut!
Och eftersom Björn skulle vara uppe hela natten så
han kan sova dom 7 timmarna på bussen idag,
så var de ingen idé att sova över, inte kan jag sova
men lampan tänd och en Björn som springer runt
och städar och packar!

Nä nu ska jag nog sätta igång med min egna packning snart.
och sen ska jag försöka ta mig till skolan, funderar på vilken
väg som är mest plogad!


P.S
Sjukt att jag saknar Björn redan,
längtar till vi får ses igen!


Kommentarer
Postat av: Carina

Men stumpan..du ska ju träffa mamma och pappa...det du ;))

2009-12-21 @ 18:13:33
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0