Trallala

Igår var det en ganska hektisk dag!
Först var jag i skolan mellan halv elva och fyra.
Hann hem och slänga i mig nått att äta innan
de var dags att hoppa på bussen till kåren,
som vanligt drog ledningsgruppmötet ut på tiden,
och jag blev hungrig igen.
Som tur var så var Veronica där på SÅS-möte,
och var oxå lite hungrig, så vi gick till bite line
och unnade oss riktigt tisdags-mys!
Mycket tjejsnack och pizza blev de!

Sen var klockan efter 10 och jag mötte upp Björn
halvvägs hem efter hans innebandy.
Var hemma strax före 11, låg i sängen vid tolv.
Och eftersom jag och Björn hade mycket och prata om
så somnade vi inte före efter halv två, trött idag alltså!


Nu sitter jag återigen på skolan för att
få färdigt min undervisningsövning om hur man
kommer i form efter förlossningen, haha, de blir great!
Sen blir de till och gå ner på stan för att shoppa lite
sovkläder inför morgondagens tema på
vaktens internfest. Och sen blir de det sedvanliga vaktmötet.
Jag och Ida ska lämna ifrån oss chefposterna ikväll,
vilket känns mycket skönt! Och på pubtömningen 12/12
så gör jag mitt sista pass i vakten, och det kommer att bli
som vaktchef, så jag lämnar med flaggan i topp!

Nä just de ja, skulle ju plugga.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0