Trivs inte i min kropp idag...

Nä idag känns de som att jag vill checka ut från min kroppshydda
för en stund, vaknade upp imorse och är bakis och har träningsvärk
i hela ryggen och nacken, även på lite andra ställen på kroppen.
Usch och fy! Men de var bara att släpa sig upp,
och efter 4 leverpastejsmackor och en treo så var
man på bussen ner mot stan för att få bukt på håret!

Som alltid blev jag jätte nöjd hos Sandra på Hårmästarna,
en lite tuffare öugg blev de nu, och så locka hon håret
istället för att platta de! Super great!

Men nu ska jag förklara hur de kommer sig att min kropp
är så obekväm idag!
Träningsvärken kommer högst troligt från en timmes friskispass,
bakfyllan kommer från en frisörsalong!
Japp, hängde ju Kajsa på nån VIP 2 års jubileum
för stans typ hippaste hårslong igår.
Där bjuds de på vin och snittar.
Och vinet fyllde dom på allt eftersom,
så de blev ju några glas, det var väldigt trevligt där,
och så lotta dom ut en ghd-plattång för 2200kr!
Jag vann ingenting på min lott, men jag och Kajsa hade de
så trevligt och firade att pedagogik-kursen var slut.
Sen kom dom och sa att om man var kvar till kl 22 så skulle man
få följa med upp på "Våningen", nått som jag har uppfattat de som
en lite mer exklusivare bar/club, och så blev de!
Där blev de en sån där julcider med glitter i oxå!
JO då, nu började Moa bli lite rund om fötterna!
Det var nån företagsmiddag där uppe, och när de
blev 70-tals disco så svängde jag och Kajsa loss med
alla gästerna, haha vi röjjde fan dansgolvet!
Vid tolv började alla droppa av, och vid ett-tiden så var de
bara Jag, Kajsa och nån annan kille som var kvar,
och vi dansade på hej vilt! Fick till och med önska
min favvolåt för tillfället, bring me everyone med mustasch.
Fast de började vi tröttna, och Kajsas kille Alex kom och hämtade oss,
hämtade upp Björn på vägen och åkte hem.
Det var iaf en helt otippad kväll, men väldigt rolig, roligast på länge!!

Så idag är man som sagt lite mör, 1½ timmes konstant dansande
gjorde nog sitt oxå! Får se om man orkar sig ner på Sås-festen
lite senare, men blir nog nykter iaf! Ska ju jobba i Vakten imorn oxå!

ja ja, so long suckers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0