Moa

Jag har beställt nya glasögon!!
Wiii!
Hittade ju ett par brillor som ja blev kär i när jag följde med My till optikern.
Så igår slog jag till! Dom är lite tuffare, men ändå rätt så diskret.
Inga bågar undertill och så är dom röd och svart. Känner att jag har lite mer attityd i dom.
Jag känner mig både som en rocker och en affärskvinna i dom, svårt att förklara, men men.
Så igår blev jag 2000 kr fattigare, och om 2 veckor är jag ett par glasögon rikare!
Och jag tycker ändå att de är en bra investering, de är ju ändå nått jag har på mig varje dag.
Nått som jag är helt beroende av eftersom jag får migrän utan brillor (och ser dåligt med linser).
Får väl försöka få till nån bild på dom sen när jag har fått hem dom!

Och visa-kortet drogs inte bara hos optikern, utan jag hämtade ut paketet från H&M oxå.
Har sån turkietfeber att jag redan har beställt en ny bikini som ska ge snygg bränna!
 
                       98kr per del


Sen så blev de två koftor och ett linne oxå
 
           198kr                      49kr för både linne och kofta

Så nu är de ännu mindre plats i min garderob!
Men jag och My har bokat nya lägenheter i bla. i nacksta.
Och i Nacksta så får jag en hel klädkammare!!! (och my får balkongen).

Ikväll så blir de till att jobba på kåren igen, andra fredagen i rad!
Och man ska väl inte hoppas för mycket, men kanske att min mössa kommer fram!
Tappa ju bort den förra fredagen när vi jobba, smart att tappa bort mössan på kårhuset!
Det sämsta stället ever att tappa bort nått på! 4 våningar och fullt med spöken och fyllon!
Så imorn blir de nog inte många knop! (man är segare än när man är bakis efter ett pass i vakten)
Men ska försöka komma upp i hyffsad tid iaf!

Idag har jag kollat på dom 2 första avsnitten av "barnen på luna",
ska tanka ner alla avsnitt och se hela serien har jag tänkt.
Men de första avsnittet är så himla sorgligt när föräldrarna dör, nästan så man vill grina!

Nää nu måste de diskas och sovas lite, så jag orkar vara upp till 4 inatt!

Bjuder på en till bild oxå!


                                        Mysis och Mosis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0