Nya glasögon!



Idag så har jag hämtat ut dom nya brillorna som ska pryda mitt lilla nylle!
 Ska försöka fixa till nån bild på dom nån dag oxå!




Har oxå insett att de blir fest 4 helger i rad nu!
Måste ju väga upp dom fyra helger jag inte har druckit på nu ;)



Sen så ska jag och My iväg till birsta snart oxå,
ska ha en försenad alla hjärtans dag fika på Ikea,
fick ett bra fika erbjudande på vanlijhjärtan där!
Har oxå planer på att inhandla lite grejer:
*Påslakan sett och ev. ett till örngott
*Vinglas, så de blir lite festligare när man dricker
*Lite nya frukost skålar
*Fler galgar...(så man får plats med fler kläder i garderoben)

Sen så har jag ju fått kvittot till min mobil av min före detta svärmor,
så nu ska mobilen in oxå!
Mycket ärenden ute i birsta nu!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0