Seeeeg

Är så jäkla seg nu, kanske inte så konstigt ändå......
klev upp 06:30 för att sedan gå iväg till skolan och skriva en tenta 08:00.
Den var ändå inte så svår som jag trodde, men jag hade övat för lite,
jag visste att jag hade läst om allt som var med, men de var inte så mycket som hade fastnat.
Tror de blir en omtenta till april! (men jag lär inte bli ensam...)
När jag kom hem vid 09:30 så la jag mig och sov igen, kändes skönt just då!
Men vaknade igen 13:00, då var man seg i huvet, och jätte hungrig!
Men brände på en hamburgare och bädda sängen, sen kändes de bättre!

Igår så fixa jag äntligen en tid med en sån där typ träningscoach och sjukgymnast på Helex,
så nu ska jag börja träna min dumma axel som vill hoppa ur led.
Men när jag kom hem så insåg jag att jag dubbelbokade mig :S
Har årsmöte med emboli precis samtidigt, så de måste jag fixa till!

Ambitionerna för dagen är att städa lite och kanske baka nått smaskigt!
Sen så blir de såklart vaktmöte på kåren ikväll, och så ska jag nog tjata lite efter mina glasögon oxå, vill jo ha dom nu!!


sii yaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0