Söndag

Som ni har märkt har jag hittat mannen i mitt liv, eller ja, en projektor ala star wars!
Men den kan vis muskler, vara romantisk och ibland lite dramatisk.......
beroende på vad man stoppar i för film ;)

Annars idag har jag städat ur garderoben, lagt bort kläder jag inte använder,
och vikt allt i fina högar, så nu ser de faktiskt ut som att jag kan trycka in lite nya kläder där :P

Sen städa jag ur mina två små skafferin idag, jag har tydligen 4 förpackningar ris :S
så  jag behöver inte köpa ris på ett tag iaf! (och jag som äter de så sällan).

Bra Moa! Bra!

Inget plugg har de blivit idag.......än......
Men jag har bakat negerbollar som jag och my har smällt i oss!


Sen gick vi till gymmet och körde bodystep
Jäklans vad de var mycket jobbigare idag!
Efter en timme så var de så jäkla välkommet med avslappningen!

Kommentarer
Postat av: Carina

Chokladbollar heter det väl....straffat fick ni på stepp upp plattan ha,ha :)))

Är det dina ben som steppar där ?

2009-02-15 @ 21:39:11
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: makmak

chockladbollar heter det faktiskt! ;)

2009-02-15 @ 22:34:15
URL: http://makmak.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varför inte kalla det för vad det är, chokladbollar? Osmakligt.

2009-02-15 @ 22:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0