Moa

Nu ska jag bjuda på en massa bilder som jag har fångat med min mobil.
Så klaga inte på kvaliten på bilderna!
Var glad för att de kommer ett par bilder överhuvudtaget!
Och de kommer inte finnas nån slags ordning i tid lr rum.
En blandad kompott helt enkelt!


   
Jag och mina smågrisar i sommras. Men nu har dom ju hunnit blivit så stor!!





  
Hyffsat bra bilder på en annars kameraskygg rumänska!







  
En härlig höstpromenad runt sidsjön, solen sken och de var så vackra höstfärger!





 
En mysig och försenad inflyttningsfika med massa tårta och bullar!!! Moa, My och Adam





   
En dag på sjukhuset/KTC när vi lekte med lite sprutor. Kajsa och Jag!








Mittuniversitetet
Min skola i 3 år

Kommentarer
Postat av: Carina

Vilka nappungar det var längst upp....men goa som sjutton.

sedan min lilla mammagris så söt.

Och ditt underbara liv i Sundsvall....skulle gärna vilja se Sidsjön jag också

2009-01-15 @ 16:49:07
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0