1 vecka semester

Nu är monster veckan slut!
Och en veckas semester i sundsvall tar vid!
Har snällt frågat om jag får va volvon imorn
när jag ska köra upp i värmen, och de fick jag!
Så då slipper jag sitta och durra och svettas
med en ond rygg i lilla nisse.
Nu blir de en volvo V70 med AC, jippi!

Hade igentligen velat åkt upp ikväll,
och göra björn sällskap och vakta kår-tältet inatt.
Men efter en helg med 29 timmar på jobbet
så är jag rädd för att somna framför ratten.
Så jag vilar ut här hemma inatt, och åker imorn.

Idag efter jobbet så åkte jag upp till stugan en sväng
för att bada, fast de blev aldrig att jag doppa mig,
trotts  25 grader i vattnet.
Jag satt mest och guppade på vattenskotern,
och myyyyyyste!







Helst hade jag velat att morfar drog mig med motorbåten,
hemskt roligt när han svänger tvärt då,
ibland rammlar man i! hihi!
Men han och mormor skulle visst hem till alfta
och vattna blommor och handla.
Så de får bli en annan gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0