I valet eller kvalet

Funderar lite på hur jag ska ta mig till sundsvall
nästa måndag, för då får jag en veckas ledigt,
(om jag lyckas byta bort fredagen.....)
Vet inte riktigt om jag ska ta tåget,
eller kämpa upp i nisse.
Tåget är rätt så smidigt,
och man slappa samtidigt,
men man måste passa tider,
och så går de dåligt med tåg när
jag ska hem sen på söndagen.
Bilen är ju lite halvkämpig
att köra själv i 2½ timme.
Men man behöver inte passa några tider.
Jag kan ju åka mitt i natten om jag vill.
Plus att jag har bil en vecka där uppe.

hmm, tål att tänkas på



Jag och nisse vid ett midre nyktert tillfälle (jag körde inte)
Synd att bilden blev lite dålig bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0