Prisa gud! här kommer skatteåterbäringen!

Oh! fan så härligt med lite extra klirr i kassan!
rätt in på kontot liksom!
Känns riktigt bra när man har en massa saker att investera
i inför flytten till den stora trean i augusti!
Dock så får man ju inga mer pengar nu fören 27 juli.
Men man ska ju bo hemma och leva snålt.
Fast samtidigt  har jag ju planerat att göra en massa i sommar,
och åka upp till sundsvall ett par gånger.
Men men, jag klarar mig alltid!

Annars sitter man och tentapluggar halvdagarna
(tar typ en halv dag innan man har kommit igång)
Men de börjar kännas bra, och jag har 5 sidor full
med gamla tentafrågor som jag kan öva på.
Och björn är på och peppar mig lite ibland.

Helgen blev verkligen fullspäckad!
Men de var roligt, dock inte jätte roligt
att jobba i lördags, men de kom inte så många,
bara ca 320 pers, och vi hade rustat för dubbla.
Lite jobbigt att sitta och frysa i insläppet i 5 timmar,
och ta en massa skit för att man inte kan släppa in dom.
Jätte ont i magen fick jag oxå för jag blev kall,
men de ordna till sig tillslut.
Och på söndagen fick man belöningen med
tackfesten, där bjöds de på pizza buffé från bite line,
och den riktiga pubtömningen ägde rum,
vi drack upp alla slattarna i spritflaskorna
och tömnde dom sista faten öl.
Trevligt sällskap var de oxå!

Ikväll ska jag nog ta och städa lite och kanske plugga
en sväng till, men annars är de ju en dag imorn oxå
att göra en massa på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0