Tok varmt!

Gudeligen vad varmt de är nu om dagarna!!!
Jag och My fick med grabbarna till sidsjön igår.
Var inte meningen att jag skulle bada pga min förkylning,
men var bara tvungen att gå i med fötterna
för de var så olidligt varmt, och så blev de vattenkrig
och tillslut var jag så blöt att jag lika gärna kunde ta
några simtag. och de var faktiskt rätt varmt i vattnet!

här bjuds på lite bilder
 
My och Jon på playan!

 
Jag och lite björn som fikar!


Idag så var jag till birsta och skulle handla på jula åt familjen,
titta in på ica maxi för att handla lite oxå,
hittade färskpotatis!
Så idag så blev de lax med färskpotatissallad till middag!

Kommentarer
Postat av: Carina

Ja...där fick man se Björns arm ialla fall :/

Vilken middag....jag önskar jag var där med dig :p

2009-06-01 @ 21:43:07
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0