Vart på stan

Jag, Anna, My och Jon åkte ner på stan och flanera några timmar,
jag hittade en klänning, nya örhängen och en tidining.
Ja och inte vilken tidning som helst, utan "Allt om Handarbete",
länge sen jag köpte en sån tidining!
Fick en massa insperation av den och vill sy
flera av plaggen! Dock så tror jag att jag ändrar
modellen lite på några plagg.
Ska bli roligt att komma hem och få sy lite känner jag!
Synd bara att jag bara har en symaskin som bara syr
raksöm, måste fan fixa plast-racer oxå!
En som man kan ha uppe i sundsvall och sy på sen :D

Nu ska jag äta lite och sen börja plugga!
Har förberett lite frågor (5st A4-papper på datorn)
Så jag har nått att öva på i veckan!
För nästa lördag ska jag klara framakologin!
Och gör jag inte de så är jag körd till hösten!

Så Moa nu är de du som tar dig i kragen och
fixar tentan!! Moa du vet att de är en stopptenta!
Moa du vet vad en stoptenta betyder!!!
Det betyder att man inte får fortsätta med
sjuksköterskeprogramet fören man har klarat den!

Tentaplugg here I come!

Kommentarer
Postat av: Elina

Jag vet att du kommer att klara det Moa! Lycka till :)

2009-06-04 @ 23:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0