2 par skor rikare!

Dagen börjad med att möta upp Kajsa och Hanna i bibblan på skolan,
vi började lite smått på vår rapport.
Sen sålde jag en bok för 300 spänn! yey!
Gick hem och åt lunch och städade lite,
innan de var dags igen att gå till skolan för
ett embolimöte!
Sen skulle jag och my kriga för en lägenhet,
men dom stängde fyra och vi trodde de var fem,
så de var försent. Gick in till stan och köpte lite mat,
lagade pasta med räkor! mums!

Sen ringde vi till grabbarna grus och lura med dom till birsta!
Tog nisse och svängde runt och hämta dom och sen full spätt
mot skopunkten och ica maxi!
Jag och my hittade skor, och björn och jon var sällskapsdamer.
my ett par och jag två par.
Och så fick ju jag de billigaste paret grattis! yey!
Dom här köpte jag
Svarta och Vita
(funka inte att lägga upp bilderna, därav länkar)

Lura in alla på JULA oxå, köpte en ny blinkande
växelspaksknopp, eftersom mamma har pajjat min gammla,
(de ska hon få ersätta).
Och så hitta jag ett sånt där klistermärke man sätter på bilen,
en med en hund på, skit söt!

Sen skulle björn och jon handla på ica maxi.
då var de min och my´s tur att vara sällskapsdamer ;)
Jag orkade inte köra hem, så jag satte mig bak,
my och jon började genast att slåss om vem som
skulle köra, my vann!
Hehe, en trevlig liten tur blev de!

Nu sitter jag och väntar på att björn ska komma,
sen blir de natti natti!


Kommentarer
Postat av: Carina

Det där är förtal :/

2009-05-11 @ 23:06:22
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0