Mitt liv som Mosis!

I lördags så var den en liten vit nissan micra som kämpade sig tappert upp till sundsvall!
Det gick jätte bra faktiskt!
Sen då tog jag och elias med oss björn på bio, nya x-men filmen som planerat.
Den var bra, mycket bra!
Sen grilla vi lite korv med några andra halvlulliga studenter på innegården där jag bor.
Själv drack jag bara en en cider innan jag satte mig inne i soffan med lillebror.
På söndagen så tig jag och elias bilen ner på stan och shoppade lite,
fikade på barrista och greja på!

På kvällen kände jag mig jätte rastlös,
visste inte vad jag skulle hitta på riktigt!
gick upp till my och terrorisera henne och jon lite,
sen så kom jag på att vi skulle åka bil runt alnön!
Lyckades lura med dom, och jon var lycklig för han fick köra bilen.
Vi hämtade upp björn oxå såklart,
innan vi drog till MAX och köpte med oss lite proviant.
Sen så körde vi runt halva alnön i kvällssolen!
My och Jon satt fram och var som ett litet pensionärspar!
Och jag och björn satt bak körde vår blåslek och var som
små tonåringar, kul hade vi iaf!
Mysigt att hitta på nått alla 4 tycker jag!
Och kul att åka över alnö-bron (lättroad moa).

Nästa gång blir de upp till södra berget,
vill gå den där hinderbanan jag har hört talas om!
Nu borde jag verkligen diska och städa lite,
(helst plugga oxå)
Innan jag ska iväg till skolan (igen) på embolimöte.
Sen så kanske jag och my går till mitthem och tjatar till oss
den där lägenheten! VILL HA DEN!!

Jag och my har planerat så mycket för vår trea!
Vi har mixer, toast, soda streamer, vattenkokare och allt möjligt!
och så ska vi ha fiskar och prenumerna på cosmopolitan!

Kommentarer
Postat av: My

Haha!! Tack för pensionärspar!!! Fast hellre det än fjortispar som du och björn!:P fast jag håller med det var riktigt mysigt, och solen sken så fint, fast den kanske du aldrig såg;)? Puss!

2009-05-11 @ 14:12:59
Postat av: Moa

jo då! När vi åkte över bron så såg jag solen! ;P

2009-05-11 @ 14:41:59
URL: http://moanordqvist.blogg.se/
Postat av: Carina

Vad kan göra bak i en Micra Nissan ????

....bara undrar ;)

2009-05-11 @ 19:37:31
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0