NISSE!

Yes!
Imorn så tar jag med mig nisse (bilen) och lillebror upp till sundsvall!
Ska bli grymt skönt att ha bilen uppe fram till sommaren,
speciellt när man ska åka och handla mat!
Lr dra ut till birsta, allt kommer bli så mycket smidigare!
Trevligt att Elias ville följa med som sällskap oxå!


Och i sommar har jag stora planer för mina lilla nisse,
ska lacka om den lite!
Har försökt så gott jag kan att illustrera genom paint
hur den kan se ut sen jag har rockat loss med
några sprayburkar på den!



Den ska få svarta "viper" ränder på huven,
där ska de även stå "NISSE" med lite stjärnor runt.
Sen funderar jag även på att skriva Nisse på sidorna oxå,
lr så nöjjer jag mig bara med några fler stjärnor i silver!
Ev. blir den en stor stjärna på taket oxå!
Guld-ratten är redan på sen förr sommaren som ni kan se på bilden!
Sen så har min blinkande växelspaksknopp gått sönder,
och de blå ljuset vid fötterna har slutat funka,
så de blir till och uppdatera på den fronten oxå!
JULA och Biltema here I come!

Jaja, nu ska jag sova och ladda batterierna för en 20 mils
bilfärd i nisse imorn, och de kan vara rätt smärtsamt med tanke på
komforten som är 17 år gammal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0