Dumma huvet

Nu har jag haft ont i huvet och kännt mig orkeslös
i snart 2 veckor, börjar tröttna nu.
Var tvungen att ta en treo igår hos Björn
för att orka äta mat. Idag så tog jag 2 Eeze tabletter.
Det hjälper till viss del, men är fortfarande inte helt bra i skallen.
När ska man bli pigg och glad igen??


Igår så kom ju Björn hem som sagt,
han blev väldigt nöjd över resultatet av städningen!
Han frågade hur jag hade gjort, för han trodde inte
att han skulle ha lyckats lika bra själv.
för att även citera första intrycket "Jävlar vad rent".
Kul att få lite ära för mödan, och bli bjuden på
lite kinamat nere från thai-kiosken.


Nu väntar ännu en kväll hos Björn med lite bullar
och mys, jo en annan har ju bakat bullar för
några helger sen som jag tog med en påse av!



Kommentarer
Postat av: mamma kikar in

Du kan erbjuda en 100p kurs i ämnet "att hålla rent kring sig". Du har ju bevisat att det är möjligt nu ;))

2009-11-24 @ 07:25:38
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0