Gör som med hönorna...

... nacka huvet av mig!

Snart får jag nått psykbryt på mitt huvud som bara
vill dunka, ila, dunka dunka.
Över 2 veckor med smärta i skallen varje dag!
De suger totalt!

Nått annat som suger är julpynt,
jag brukar älska att få pynta runt med
röda tyger och julblysning, den ger en
sån mysig stämning.
Men i år så motarbetar allt mig,
och jag har lust att raffsa ihop de jag har
fått upp och slänga ner de i källarn igen.
Men de är ju oxå jobbigt, så nu får de
se halvfärdigt ut här hemma.
Sattsar på mammas julpynt och stämning
när jag kommer hem istället!

Imorn ska rapporten om vårdpedagodik lämnas in
innan 12, tur för mig att jag är färdig sen länge sen.
Ska bara läsa igenom den idag innan jag skriver
ut den och överlämnar den till läraren imorn!


Igår så hade jag och Björn myskväll hemma,
vi hade lägenheten för oss själva hela kvällen
och åt lite chips och drack lite cola,
kollade på robinson och hade lite myspys
för oss själva! Det behövs ibland.
Att bara få vara och bli omtyckt och tycka om,
glömma otrevligheter för en stund!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0