1 av 4 avklarad!

Idag så examinerade jag en av fyra examinationer!
Läkemedelsberäkning i form av tentamen!
Var klar efter 1 timme och 10 minuter, rätt skön tid.
Tog de lugnt under hela tiden och så.
Tyckte att de kändes rätt bra när jag lämnade in den,
men sen när man hör alla andra prata
när man kommer ut får ens huvud att börja snurra,
jag kommer inte ens ihåg vad jag svarade!
Men om 3 veckor får vi väl svaret,
man får ju hoppas att man har 18 eller mer rätt av 20!
Annars är de bara sätta sig igen och göra om!
De får helt enkelt bära eller brista!

Efter tentan så åkte jag och Kajsa in till stan och
firade på Wayne´s, scones och varm choklad blev
de för min del.
Sen så hämtade jag ut min snövitsklänning.
Och så avslutade vi på vero moda och tröstshoppade.
Jag hittade en gosig tunika, leggings och strumpbyxor.
Kajsa fyndade en skjort-tunika som var väldigt fin!

Om 15 dagar är de dags för den stora (hemska) tentan!
Och 5:e och 6:e november är de seminarium och praktiskt prov!

Sen så är vi (förhoppningsvis) fri den här intressanta men krävande kursen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0