A dream come true!

Min lilla önskelista som jag la ut före helgen har gett skörd!

Jag fick ett mycket finare vitrinskåp av pappa på fyndlagret
än den jag hade tänkt och köpa på ikea!



Den ser mycket finare ut i verkligheten! Är nästan lite kär i den!

Sen så hittade jag två leggings, ett par mjuka glansiga som
nästan ger skenet av skin, och sen ett par riktiga skinnleggings!
Och så köpte jag dom där stövlarna, dom är vinterfodrade
och bara sååååå sköna!! Kul att variera sig mellan olika stövlar!


Men de blev ingen dator, det svider ju lite mer i plånboken (eller sparkontot)
att köpa en sådan, men den tål att tänkas på ett tag till!


Nu ska jag trippa iväg till skolan och har föreläsning hela dagen
om akut omhändertagande, de kan bli spännande faktiskt!
Hoppas bara att gästföreläsaren är bra, för de gör så mycket
om man orkar lyssna eller inte!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0