Gör om, gör rätt!

Igår så skrev jag den där oändliga tentan,
eller ja, själva tentan var väl inte oändlig,
men att plugga till den kändes så!

När folk frågar mig hur de gick svarar jag:
Halvbra, men inte tillräckligt bra!

Jag kände på en gång att jag inte hade pluggat
tillräckligt på farmakologin, den är så svår
tycker jag, och dum nog så tar man aldrig
tag i de så man förstår.
När jag räknande ihop hur många
poäng som jag trodde att jag skulle
få blev de 63, när 71,5 var för att klara den.
Men som rubriken säger Gör om, gör rätt

Men nästa gång ska jag banne mig klara den!!!!

Och imorn kanske jag får reda på hur de
gick på läkemedelstentan oxå! Spännande!
Där känns de iaf som att de är 50/50 att jag klarar den!

Det jobbigaste just nu med den här kursen är
att imorse, dagen efter tentan, så var de dags
för förläsningar igen kl 10:15, men lite sovmorgon blev de iaf!
Så nu är de bara att bita tag i kirurgin och dom
andra sjukdomarna som är kvar!

Men de ska bli så skönt att min familj
kommer upp i helgen.
Känns som att jag vill träffa dom lite nu
när de är så förbannat hårt i skolan.
Plus att man får pengar på fredag,
så i helgen blir det tröstshopping!
bland annat ett vitirinskåp från ikea!

Just nu sitter jag och suktar efter en mini-pc
att ha som pluggdator och ta med till skolan och så.
Sen bär de av mot stan med Kajsa för att fördriva tid
innan vaktmöte kl 17:30, då är de dags att koppla på
engelskan igen efter en veckas semester från kårhuset (pga tentaplugg).

Nä, nu ger mig
Ni har väl lessnat för länge sen ;)



Kommentarer
Postat av: Carina

Längtar verkligen att få rå om dig lite i helgen.

Elias har bokat ett besök på Barista innan de åker hem igen ;)

2009-10-21 @ 18:06:25
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0