Vi måste bestraffas!

Så sa jag till My idag och släpade med henne till friskis
för att köra ett 90 minuters stations/medel pass!
Vi skulle straffas för att inte har vart iväg och tränat på länge,
och de här mer eller mindre mördarpasset passade perfekt!
Fast de riktiga starffet kommer nog imorn eftermiddag och till
helgen i form av en saftig träningsvärk!


Annars så har vi haft en hel dags föreläsning om gynekologi idag!
Riktig bra föreläsare, riktigt intressant ämne!
Härlig dag i skolan alltså!

Och idag så fick vi reda på när vi ska ha dom sista
två examinationerna, jag fick praktiskt prov på sjukhuset
nästa torsdag kl 15:45, sista tiden, men de blir nog bra.
Och nästa fredag blir de seminariet 13:15!
Båda grejerna gör man 2 och 2, och man lottas ihop
med en klasskamrat på plats, så man håller ju tummarna
att man hamnar med nån bra iaf!!

Men först så ska de firas lite halloween i helgen!
Lite lagom kalas så man orkar plugga på söndag,
det blir bra det!


Nu väntar jag bara på att Björn ska komma,
sen blir de nog sängen snart nog!




Kommentarer
Postat av: My

Jag känner av bestraffningen! Kan inte lyfta armarna ovanför bröstet! AJ!!

2009-10-30 @ 13:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0