De är som de är

Hemma från Alanya,
har vart hemma nästan en vecka nu
men har verkligen inte haft tid att skriva i bloggen,
har knappt haft tid att vara mig själv sen jag kom hem.

Mycket nu med föreläsningar hela dagarna i skolan,
och nu när de är Med Vet-kursen så vill man ju inte
missa nått, de är ju trotts allt utbildningens mest krävande
kurs nånsin!

Sen så är man General för årets Emboli-nollor,
vilket slukar mycket tid och energi,
när man checkar ut från skolan
så checkar jag in som general!

Och så har vi sist men inte minst kårhuset och vakten,
de är fortfarande min uppgift att få de att rulla.
Men är ganska så less när de inte finns nå folk som jobbar.
Hoppas verkligen att de blir bättre nu till hösten!

Javisst ja! Jag har ju en pojkvän oxå!
Som tur är så är han linjeledare för sina nollor,
så vi brukar hamna på samma ställe till slut,
och inatt så sov han hos mig, de var myyyyys!


Lägger in en liten ihop komponerad bild
från semestern som var helt underbar!
Så syns vi här på bloggen när jag har
lite mindre liv och mer tid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0