En ny look!

Idag så gjorde jag de efterlängtade besöket hos
Sandra på Hårmästarna nere i stan.

Hon tyckte precis som jag att de var dags att kapa
lite längder, då flera centimeter var torrt och slitet.

De blev riktigt skönt att fräscha upp de hela.
Och jag gick till och med så långt att
de blev en lugg oxå, ingen liten mesig snelugg
heller, utan en riktig och rak lugg!

Jag blev som vanligt väldigt nöjd hos Sandra,
men sen så kan hon fixa håret så bra efteråt oxå.

Nu sitter jag med hårfärg i hemma,
som fattig student så unnar jag mig bara
klippning hos frissan.
som vanligt blir de färgen chocolate,
men slingorna maccaron.
choklad makaron helt enkelt!

Bild på mit nya frisyr får ni efter helgen,
för på lördag ska vi ha inflyttningsfest här,
och då blir de nog några bilder.



Annars så borde min familj ha landat i turkiet
och kvarterat in sig på hotellet i Side.
Man får hoppas att dom får de lika härligt som
som jag och My hade de!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0