nää, inte sjuk!

Idag går det inte i många knop!
Hostar, snorar lite och känner mig allmänt
jätte hängig. Så jag har i princip bara vart hemma
och tagit det jävligt passivt idag, i hopp om att jag ska
vara piggare imorn när det blir hålligång hela dagen!
Dagens största ansträngning blev en tur ner till ica
för att panta flaskor och handla matsäck och sånt till imorn.

Sen kanske ni har märkt att bloggen ser lite annorlunda ut,
den är väldigt svartvit just nu, och jag är inte alls nöjd.
Men det är typ första gången jag pillar själv med
bloggens utseende, annars brukar jag hyra in mammsen
på det uppdraget. Men ni får stå ut tills mammsen
har fixat till det här!

Annars är jag i full gång med att jaga en ny bil,
sorgligt med sant så står min kära nisse
med ena hjulhuset i graven (eller kanske på skroten).
Så nu nöter man blocket rätt duktigt ska jag säga!
Men man har haft bra fina minnen med nisse oxå!


Nu skulle jag vilja ha en sportigare bil, eller en sedanmodell med 4 dörrar.
Fast allra helst skulle jag vilja ha en sprillans ny audi eller nått, tihi.


Kommentarer
Postat av: mamma kikar in

Mammsen här....gissa om hon är lite mallig när hon kan mer en sin dotter om desing ;))

Knöven är jag men kankse jag orkar dona lite här idag.

....om hon behagar svara i telefon...jag vill ju GRATTA lite idag :)

2010-04-10 @ 11:21:51
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0