Trevlig start på dagen!

Idag fick jag mig en väldigt trevlig start på dagen
när jag öppnade min mail och såg att jag fått ett mail
av chefen på avd 17B på sjukhuset (där jag hade praktik).
Han berättade att jag har fått platsen som undersköterska
i sommar!
Vilket känns jätte bra! Det var ju det här jag helst ville!
Jag vill vara kvar i Sundsvall och jobba på sjukhuset, check check.



Har ringt till min chef hemma i Alfta på hemtjänsten för
att förklara att jag inte kan jobba där längre i sommar.
Men hon var tydligen på semester, så jag lämnade ett medelande
på telefon samt skicka ett mail. Hoppas hon hittar en ersättare,
(hon kommer visserligen aldrig hitta en lika bra esättare som mig,
men jag hoppas att det kommer nån bra iaf, hehe).

Nu ska jag sätta fart och städa upp här hemma,
har inte städat riktigt efter att jag hade fest här i lördags.
Och i eftermiddag nån gång så kommer familjen hit!
Då blir det till att åka till thai-kiosken för att inhandla
en massa mumsig mat!!!


Kommentarer
Postat av: MAMMA

Längtar efter taimat och Dig så klart :p

Men...vem ska bo i skrubben din i sommar då ???

2010-04-16 @ 11:49:09
Postat av: My

Fan vad skoj! Grattis!

2010-04-16 @ 18:19:46
URL: http://lillmysan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0