Alfta

Är HEMMA nu!
Jag har haft några hem nu i mitt lilla liv.
Och snart ska jag flytta till ett nytt hem med Björn.
Men hemma HEMMA är ändåi huset i Alfta.
Det är ju här jag kommer ifrån!

Skönt att ha lite lugn semester på landet ett par dagar.
Inga j*vla ungar som är ute och spelar fotboll med
visselpipor kl 22.30 när man vill sova,
inga mopeder som tutar.
Ingen liten balkong att fika på, utan en stor altan!
Man uppskattar lugnet och friheten att ha en egen stor
trädgård mer när man bor i en stad, och i stadens typ
bråkigaste stadsdel i värsta ghettot.
Fan vad skönt det ska bli skönt att flytta om två veckor!
Samma stadsdel, men ett mycket lugnare område, sweet!

Nu ska vi (familjen) åka till bollnäs och shoppa loss lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0