Ändrade planer!

Min och Björns flytt har blivit uppskjuten.
Det var tänkt att vi skulle ha fått lägenheten
i onsdags och flytta in imorn.
Men han som bor där nu måste fan vara en av
sveriges struligaste människa, och efter en hel
veckas terror sms:ande så ska vi få lägenheten på
tisdag istället, och inflytt sker på onsdag.

Tur att man har världens bästa pappa som tar ledigt
från jobbet och kommer upp och kör släpvagn,
istället för att jag ska prova mina vingar i en
lastbil för mer än dubbelt så mycket pengar!
(Hade ändå vart rätt intressant att köra en
liten lastbil till ikea och vända, tihi).

Och tack gode gud för att Björns jobb har nått
som kallas för flyttdag, en dag man får ta ut
som semester när man ska flytta,
eller det var så dom sa iaf, jag misstänker att
dom hittade på de för att B ska våga ta ledigt från jobbet
och flytta in med sin lilla nyponros till flickvän ;)
Och har vi mer tur så kanske nån ställer upp som
extra flytthjälp, annars är det gym-björn, hetts-moa
och en pappa som går på dynamit som ska utgöra
detta dreamteam av flyttning på onsdag!

Just nu har jag nån typ av semester, jobbade sista dagen
i tisdags, skulle egentligen ha jobbat torsdag och fredag nästa
vecka oxå, men eftersom att det strulade sig med flytten
och jag hade missberäknat mammsens ankomst så gav jag bort
dom två dagarna till två mycket nöjda och glada flickor på jobbet!
På min semester har jag mest vart frustrerad hitills pga av den
mindre begåvade människan som bor i vår framtida lgh just nu.
Har fått kanske hälften av flyttpackningen gjord,
men känner varken lust eller press att packa färdigt,
det gör jag på måndag, och kanske lite i helgen.

Imorn ska jag lura med Björn att åka till selångers marknad
och botanisera, Två vänner här i nacksta som går under namnen
småland och piteå ska oxå följa med. Lite roligt i allt det lite
smått jobbiga. Jag har aldrig vart på den här marknaden förr,
men enligt tv-reklamen ska den vara en av sveriges bästa
marknader med ca 350 knallar och att ca 100´000 kommer
varje år, spännande!

Nä man kanske skulle försöka göra nått vettigt idag,
typ ta sig ut på en promenad!

Kommentarer
Postat av: mamma kikar in

Hetts Moa....du kan få till det du ;))

2010-08-20 @ 21:10:27
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: Emelie <3

Hej sötnos <3

Nu har du chansen att vinna ett par supersnygga skor från BellShoes värde 499:- . allt du behöver göra är att skriva Jag är med . Tävlingen avslutas den 25/8



Lycka till söt <3

2010-08-23 @ 17:10:33
URL: http://ammis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0