Nära nu!!

Det börjar dra ihop sig nu kan man säga!!
Idag har jag börjar packa dom två första flyttlådorna,
har även bakat kakor inför den sista svängen på jobbet,
Bara lördag till tisdag kvar nu, 4 dagar sen är jag fri!!
På onsdag får vi förhoppningsvis nyckeln till
den nya 3:an, och sen är det bara några dagar
kvar bestående av packning innan pappa och bror
kommer upp nästa lördag och kör släpvagnen.
"lilla" svängen till IKEA där tusenlapparna ska få flöda!
Nästa lördag är fan den roligaste dagen på året!
Att få shoppa så himla mycket på IKEA!!
Älskar att bo i en stad där IKEA finns, Älskar Sundsvall!
Sen börjar livet med IT-konsulten, spännande!
Idag har jag bjudit honom på tacos,
då blir han så glad! Han kan behöva det efter en veckas jobb,
och jag innan mina sista dagar drar igång!!

Imorn så blir det avslutningsmiddag med tjejerna på jobbet.
Vi har vart 4 sommarvikarier på min avdelning,
och vi har faktiskt haft det väldigt trevligt med varann i sommar!
Så man måste nog packa med sig lite snoffs-grejer till jobbet imorn,
så man piffa till sig innan man drar in till stan!
Men innan ska vi festa på mina knäckkakor som jag har bakat,
och sara skulle göra sockerkaka tror jag!

Nu ska jag nog lägga mig och läsa, eller handtvätta två toppar....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0