Skolstart!

Idag var det skolstart, och inget mer med det!
Fanns inget pirr i magen, ingen nervositet,
har sovit bra hela natten, hittade till rätt sal på en gång.
Så är det när det är första dagen på sista året!
(dock såg man alla nya som gick runt som osäkra
jordekorrar och försökte orientera sig!)

Kul att vara 21 år och typ "veteran" på universitetet!
Det enda som var lite tråkigt var att Kajsa, Hanna och Elina
tillhör en annan grupp eftersom dom ska ut på psyk-praktiken först,
och jag ska ha vårdcentral först, så därför har jag inte fått träffa mina
brudar idag :( Men vi får ta en fika eller nått tycker jag!

Dock märktes de att man inte var van vid att sitta och lyssna
en hel förmiddag, svårt att sitta still och mycket jäspningar,
sen så är läraren lite... eh...seg också.
Det är en ganska rivig skolstart kan man säga,
startar starkt med kursstart och sen läkemedelsberäkning
mellan kl. 15-18 idag. Så nu är jag hemma för lite lunch
och vila, fast har egentligen inte alls lust och sticka iväg igen för
att räkna matte, men borde kanske då de inte är min starkaste sida!
Samtidigt har jag hur mycket som helst här hemma och göra oxå,
alla lådor är inte uppackade och så.
Hur som helst så ska jag vara inne på skolan den här veckan,
och sticker ut till Matfors VC nästa vecka.
För här är vi indelad i grupper och ska hinna göra en poster
om riskbruk med tabletter grundat på 4 vetenskapliga artiklar
tills på torsdag, och seminarium på fredag!
Det är så det kittlar kräkreflexerna!!

Nä nu ska jag göra nått vettigt här hemma, som diska och plocka lite!


Kommentarer
Postat av: Ine Henriksen

Ha en riktigt fin kväll!

2010-08-30 @ 18:12:46
URL: http://inehenriksen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

Jag försöker hitta nya "Blogglovinvänner" som har intressanta bloggar att följa och som också är intresserad av att följa min blogg. Är du intresserad av detta så får du gärna höra av dig, annars är det ju bara att du tar bort min kommentar.

Ha det bra! =)

2010-08-31 @ 09:12:36
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0