Har legat på latsidan!

Den här långhelgen från fredag till måndag har bara bestått av lathet,
ambitionerna var ju att jag skulle träna en gång varje dag dom här
4 dagarna, eftersom det inte har blivit nått i veckan med praktiken.
Men icke som nicke, istället syndade jag med lite naturgodis i lördags
och lite glass igår. Men idag ska jag tvinga mig ner till friskis!!!!
och jag måste försöka komma iväg och träna på veckorna oxå,
även om jag är snorjävla trött efter praktiken.
Men har nån slags förhoppning om att snart kommer jag vänja mig vid
att kliva upp strax efter fem på mornarna.

Idag hade storslagna planer på en massa plugg och skrivande av CV,
det började bra med att jag klev upp med Björn vid halv nio för han
skulle till skolan, vi åt frukost och allt gick som smort.
Men dumma Moa hade ju bara slängt på sig mjukiskläder,
så efter frullen kröp jag ner i soffan och blev fast där till kl 11.
Men det var väldigt intressant på "efter tio", en familj kom och berättade
hur tre av deras fyra barn hade dött av en okänd sjukdom under loppet
av 3 år, dom vet fortfarande inte vad barnen dog av, mer än nått epilepsiliknande.

Jag bestämde mig för en dusch för att vakna till liv, åt lite lunch
och tog bussen ner till stan för att shoppa strumpor (vart tar alla mina vägen?)
och fler vita trosor (behövs till praktiken där man har vita byxor).
Men snubblade såklart över lite reagrejer och annat jox.
Det kliade riktigt i mina shopping fingrar, men jag vet att snart får
jag ett stort paket från La Redoute, så måste hålla mig till den nu ett tag!
Skörden av dagens tur på stan blev tillslut:

 

 

Nu finns det ingen återvändo, Plugget here I come!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0